Alla inlägg under april 2008

Av Staffan - 1 april 2008 17:42

30:46 min för att vara exakt. Inte pjåkigt med tanke på att det handlar om 14,7 km cykelbanor, inklusive stopp för obligatoriskt rödljus, samt att kliva av cykeln och leda den ner två trappor. Tiden skall dock slipas ned till sub 30 min när tillfälle ges. Låg bakom två EU-moppar i över en km. Ville inte lägga mig på rulle eftersom det handlade om buskörande femtonåringar, vilka jag litar på ungefär lika mycket som jag litar på getingar. Håller mig helst på avstånd för de kan få för sig vad som helst, typ tvärnita för att "se om jag var med". Nä, då var det bättre med gårdagens EU-moppeförare som jag försent insåg ville pacea mig. Honom borde jag hakat på, det hade varit kul.


Näe, nu är det lasagne och sedan lite kvällskörning. Intervaller står på schemat men jag är mer sugen på en löktur med glasstopp. Får väl leta upp någon cyklist att leka med, Spandex crew vill ju inte.

Ovido - Quiz & Flashcards